माओवादी अभियान‌ले जोडेका र छोडेका मनहरू

Avatar photo
Dhadingpost
शनिबार, भदौ २३, २०८०

यहि भाद्र १६ गते हाम्रो महान् एवं गौरवशाली पार्टी (माओवादी) केन्द्रका अध्यक्ष तथा नेपाल सरकारका प्रधानमन्त्री पुष्प कमल दाहाल (प्रचण्ड) ले काठ‌माण्डौको चन्द्रागिरी नगरपालिका वाड नं. २ बाट देशैभरिका सबै वडाहरुमा एकै साथ उद्‌घाटन भएको घर-घर माओवादी जन-जनमा माओवादी भन्ने मुल नाराका साथ पार्टीको पादाधिकारी र केन्द्रीय समितीको सदस्यहरुलाई अन्तर जिल्ला, अन्तर प्रदेश कार्यक्षेत्र तोकेर संचालन गरिएको अभियान गाउँका दुर दराज देखि शहरका आलिसान महल सम्म नेताको बाक्लो उपस्थिति छाएको छ ।

धादिङ जिल्लाका सबै पालीका तथा १०४ वटै वडामा आ–आफ्ना सृजनशिलतामा भेटघाट, भेला, बैठक छलफलहरु सञ्चालन भइरहेको बुझिएको छ भने एकाध वडा र गाउँपालिकाले विगतको जनयुद्ध कालको झल्को दिनेगरी जनदिसा र जननितीका कार्यक्रम (शाहीद, बेपत्ता, कार्यकर्ता निमुखा) जनताको घरमा गएर जनश्रम‌मा आधारित कामहरु मकै भाँच्ने, धान, कोदो गोडमेल गर्ने, विउ विजनहरु वाड्ने कार्यहरु गरेको कुरा सामाजीक सञ्जालमा देखिएको र सुनिदँदै आएको छ ।

खनियाबास गाउँपालिकाका माओवादी कार्यकर्ताहरुले त महान शहिद गणेश तामाङ‌को नेत्तृत्वमा तत्कालीन (माओवादी) पार्टीको केहि आर्थिक सहायतामा २०५७ मा निर्माण गरिएको र हाल वार्षदको कारणले क्षती पुगेको दार्खा फेदी हुँदै झर्लाङको तल्लो बाटो मर्मत गरी १० वटा वडाका नागरीकहरू दैनिक आवत जावतमा सहज बनाईदिएका छन् ।

यस अभियानमा जिल्लाका हजारौ जनता कार्यकर्ता तथा नेता परिचालीत भएका छन । जमेर बसेको पानीलाई कुनै वस्तुले धक्का दिएजस्तो भएको छ । २०६४ को चुनाव यता सृजनात्मक अभियानहरु संचालनमा आएको थिएन। पार्टी भित्र मौलाएको नातावाद, चाकडी, चाप्लुसीवादले पार्टीलाई क्षत विक्षत बताउँदै एक्काइ‌सौ शताब्दीको जनवादको धज्जी उडाउने नेता कार्यकर्ताको मुल्याङ्न र व्यवस्थापन‌मा यो अभियानले केहि ब्रेक थु गर्न सक्ने आंकलनहरु पनि गरिएको छ ।

नीतिगत रुपमा यो अभियानले अझ छुन नसकेको पाटो भनेको (माओवादी) पार्टीको मुख्य शक्ति हिजोका पूर्णकालीन कार्यकर्ता, शाहिद, बेपत्ता, परिवार घाइते अपाङ्ग‌ योद्धा तत्कालीन माओवादीको मुख्य मेरुदण्ड हो । यो अभियान अभियानमा उक्त मेरुदण्डलाई उचित जिम्मा दिएको देखिएको पाईएको छैन । उनीहरुलाई पनि उचित जिम्मेवारी दिएर आफ्नो सम्पत्तीको रक्षा गर्दै जनयुद्धका उपलब्धीहरूको प्रष्ट व्याख्या गर्न सक्ने प्रचण्ड भाग १, भाग २, भाग ३ प्रधानमन्त्री कालमा गरेका सकारात्मक कार्यको कोसेली जनताकोमा पस्कनु, हाम्रो गौरवलाई ओझेलमा पारेर यी सबै बराबर हुन्, जुन जोगी आएनी कानै चिरेका जस्ता भ्रमहरुलाई चिर्दे आफुले गरेका कामहरुको चिरफार गर्ने र आम कार्यकर्तालाई गोलबन्द गर्दै जनताको घर वारी मेला पालमा गएर पुन जनताको मन जिन आवस्यक छ ।

हामीले हिजो बाडेका सपना अधुरा छन् । लंका जलाउने हनुमान जस पाउने लिने ढेडु भने जस्तो भएको छ । गाउँमा पुन यथास्थितिवादी प्रतिकृयावादीहरूको रवाफ र रवैया कापमै छ जनताले परिवर्तनको खासै महसुस गर्न पाएका छैनन् । व्यवस्थाको त आमुल परिवर्तन भयो, जनताको अवस्था भने जस्ताको तस्तै छन् । जनताको आय स्तर ज्यादै कमजोर देखियो १ किलो जिरा तेला किनेर खान नसकी पानीमा पकाएर खानु पर्ने अवस्था छ ।

धादिङका गाउँमा हिउदे बाटो त लगभग लापा बाहेक अन्त पुगेको छ तर निकासी गर्ने केही छैन, सबै किनेर खानुपर्ने वाध्यता स्थानीय उत्पादनमा ह्रास आई परनिर्भरताको सिकार वन्नु पर्ने, स्थिति व्याप्त रहेको छ । गाउँ वस्तीका युवाहरु पलायन भई शहर र खाडीमा गएकाले विरामी बोक्न, मृत शरिर बोक्न सक्ने अवस्था ज्यादै कमजोर रहेको छ । भुकम्प पछि गाउँका अधिकास व्यक्तिहरू ऋणको मारमा परेको, कोभिड, डेंगुको मार सँगै (लम्की स्किन) ले पशुपालमा परेको समस्यले गर्दा आम नागरिक धेरै आक्रान्त बनेका छन् । स्थानीय सरकारले गरेका विभेदकारी नितीले छिमेकी छिमेकी बीच मनमुटाव सृजना समेत रहेको पाइएको छ । समान प्रकृतीको अनुदानमा शक्तिमा हुने पाउने र शक्तिमा नहुनेले नपाएको गुनासाहरु पनि स्थानीयले गरेका छन् ।

गाउँ विभाजीत भएको देखियो । स्थानीय सरकार जुन हिसावले परिकल्पना गरिएको थियो त्यासको उल्टो जनतालाई वोझ जस्तो महसुस गरेको पाइयो भने हिजोका पञ्च, र प्रतीगामी यथास्थितिवादी शक्ति गणतन्त्रका पहरेदारका रुपमा आफूलाई खडा गर्ने जमर्को मजैले गरेको पाईयो ।

व्यवस्था जोगाउनका लागि गरिएका राजजीतिक पहलकदमी, कार्यगत एकता, एकत्व सम्म‌का विषय जनतालाई जानाकारी नहुदा चुनाव चिन्ह एक नहुँदा मतदानमा पर्न गएको अन्यौताले जनताहरुमा शिथिलता पैदा भएको छ । आफ्नो पन नभएको भनी आलोचनामा केन्द्रित रहेको देखियो । सारत अभियान संकट समाधानको निमित्त हो आजको राजनैतिक संकट यो संघिय लोकतान्त्रिक गणतन्त्रात्मक रहने कि प्रतिगामीहरुको हर्कतले गर्दा गुम्ने भन्ने खतराको घन्टी बज्न थालेको आभास भैरहेको छ । जसरी माओले १९६६ देखि चिनीया सर्वाहारा सांस्कृतीक क्रान्तिको सुरुवात गर्नुभएको थियो । त्यसै स्पिडका साथ प्रचण्डले भ्रष्टाचार विरोधी आन्दोलनको जेवार छेड़ने अभियानको सुरुवात गर्नु भएको छ । आफ्नो टाउकोमा राको झोस्ने हिम्मत हुनेले मात्र अर्काको टाउकोमा राको झोस्न सक्छ भने जसरी यो अभियानलाई सार्थक बनाउने र तार्किक निस्कर्षमा पु्याउने जिम्मा आम पार्टी कार्यकर्ता क्रान्तिकारी जनसमुदायको हो ।